Intrebari si raspunsuri…

De ce m-am apucat sa fac acest blog?

Acum cateva luni am dat intamplator peste http://drumultaberei.wordpress.com si mi s-a parut o initiativa interesanta si utila pentru locuitorii respectivului cartier dar si pentru cei care intrun fel sau altul sunt legati de acea zona. Mi-am pus intrebarea: “Eu as putea sa fac asta ?”. Din curiozitate m-am hotarat sa incerc. Locuiesc de cand m-am nascut in cartierul Tineretului asa ca alegerea a fost simpla.

E nevoie de ajutor?

DA! As vrea ca acest proiect sa fie cat mai cuprinzator si desi Tineretului este mic comparativ cu alte cartiere cred eu ca e destul de munca. Cine doreste sa ajute in orice fel poate posta aici sau poate scrie un e-mail la adresa: cartierul.tineretului@yahoo.com.

Alte intrebari pot fi postate mai jos, promit sa incerc sa raspund.

4 Responses

  1. De ce ai nevoie?

  2. Poze, articole interesante legate de cartier, orice ar putea fi de interes public, util sau care poate trezi interesul vizitatorilor.

  3. Scuze, la separarea parcului în 2 zone link-ul bun e ăsta.

Leave a Reply

