Dispeceratul Integrat de Urgenta

Primaria Generala a Municipiului Bucuresti a dat in folosinta incepand de ieri un dispecerat de urgenta destinat tuturor locuitorilor Capitalei ce intampina probleme regiile care ofera servicii cum ar fi: apa, canal, gaz, telefonie, electrica, radet, ratb, luxten, de drumuri (gropi, tasari, surpari, canale lipsa si de semaforizare).

Dispeceratul poate fi apelat la numarul de telefon 0800 800 882. Operatorii vor prelua sesizarea, o vor transmite catre dispeceratul regiei care se poate ocupa de rezolvarea problemei (Administratia Strazilor, Electrica, Distrigaz, Apa Nova, RADET, RATB, Luxten, Romtelecom), care dupa ce rezolva defectiunile, retrimit informatia catre Dispeceratul Integrat de Urgenta pentru a fi contabilizata si pentru ca si celelalte servicii de utilitate publica sa poata interveni, daca este cazul.

Ramane de vazut cat de eficient va fi acest nou serviciu, si cat o sa ajute la rezolvarea mai rapida a problemelor noastre. Ceea ce nu inteleg este de ce va interveni o regie mai rapid la solicitarea primariei decat daca cetateanul reclamagiu ar suna direct la ei in dispecerat sa faca sesizarea.

Un articol pe aceasta tema insotit de un interviu Primarul General poate fi gasit aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: