Se fac angajari la Politia Comunitara a Sectorului 4

ANUNTUL ESTE FACUT IN 2008!!!

Anunta PS4 pe site.

“În perioada 27 noiembrie – 10 decembrie a.c., Poliţia Comunitară Sector 4 organizează, concurs pentru ocuparea unor funcţii de execuţie. Astfel, 80 de posturi de agenţi, 4 posturi de inspectori în cadrul Serviciului Operativ, 2 posturi de referent şi câte unul pentru Compartimentul Contabilitate şi Biroul Contravenţii aşteaptă să fie ocupate. De asemenea, sunt scoase la concurs şi 3 posturi de conducere: şef Secţia 1 Poliţie Comunitară, şef Birou Intervenţii şi şef Birou Comunicaţii şi Informatică. Actele necesare întocmirii dosarului de participare la concurs au fost deja afişate la avizierele de la sediile Poliţiei Comunitare Sector 4, situate în Şoseaua Olteniţei nr.188, strada Izvorul Mureşului nr. 4 şi Bdul Metalurgiei nr. 89. Informaţii suplimentare pot fi obţinute apelând numărul de telefon 021.332.80.65 sau accesând pagina de internet a instituţiei, http://www.politiacomunitarasector4.ro.”

Sediile Politiei Comunitare a Sectorului 4

Sediile Politiei Comunitare a Sectorului 4



– adica masinile de care va ziceam aici ca nu au fost scoase din garaj, probabil nu aveau soferi;
– posturile scoase la concurs vor fi aparent prost platite, in functie de performante si de sef insa, la stat se pot acorda bonusuri lunare de maxim inca 2 salarii jumate…
– inca nu merge site-ul http://www.politiacomunitarasector4.ro desi in articol se face referire la el ca sursa de informatii… probabil acesta este motivul pentru care se angajeaza un “şef Birou Comunicaţii şi Informatică”;
– cei interesati pot gasi in harta de mai sus localizarea aproximativa a sediilor Politiei Comunitare a Sectorului 4.

23 Responses

  1. sintem un nr de 5 agenti de politie comunitara la un alt sector din bucuresti din care 2 avem permise categoria b va rog sa i-mi trimiteti un meil in care sa i-mi spuneti daca ne primiti la dv in sector prin transfer

  2. Salut,

    nu am nici o legatura oficiala cu PS4, dar va trimit pe e-mail datele de contact pentru toate sediile Politiei Comunitare a Sectorului 4. Sper sa va ajute.

  3. buna ziua.as dori sa ma angajez si eu la voi.indeplinesc toate cerintele date.am si permis de conducere de apeox.3ani.daca se poate sa ma contactati va las un nr. de telefon.va multumesc .0765449608

    • Salut, ti-am trimis pe mail datele de contact pentru politia Comunitara Sector 4. Nu lucrez si nici nu am legatura cu cei de la Politia Comunitara, sper sa te ajute informatiile de contact.

  4. buna ziua .Daca se mai fac angajari ,indeplinesc conditiile ,in prezent student finante contabilitate.,0764499060

  5. terminat liceul de informatica si colegiul ASE cu licenta, as dori angajare in cadrul Politiei Comunitare . (fost functionar public la AJOFP) 0761351209

    • Buna, dupa cum le-am raspuns si celorlalti nu pot decat sa te ajut cu datele de contact ale Politiei Comunitare a Sectorului 4, aceleasi date care pot fi gasite si aici.

  6. incerc sa optzin un post in politzia comunitara de 2 ani si inca nu am reusit sint in corpu de rezerva al politiei comunitare din orasu giurgiu de la desfintarea gardienilor publici si am o vechime in domeniu de 15 ani si sunt ultimu an de facultate la resurse umane ce credeti sar putea sa se gaseasca si ceva pentru mine fara sa mai alerg in zadar ?

    • Din pacate nu ne ocupam de asta aici. Nu avem legatura cu Politia Comunitara. Din cate stiu anul acesta s-a inghetat numarul de posturi bugetare, adica pana in 2010 nu se mai fac angajari la stat decat daca se da alta ordonanta de guvern / lege sau daca este un post deja aprobat care a ramas intre timp vacant (a iesit cineva la pensie, a fost dat afara etc.).

  7. Buna ziua

    Se poate un transfer pe functie publica de la o alta PC?
    Expert/Principal/tr.3??

  8. BUNA ZIUA.DORESC ANGAJARE LA POLITIA COMUNITARA . MENTIONEZ CA AM VIRSTA DE 45 ANI ,ULTIMA SCOALA ESTE LICEUL INDUSTRIAL DE PETROL, IAR ULTIMUL LOC DE MUNCA ESTE IN TIPOGRAFIE. NR DE CONTACT 0732509914. VA MULTUMESC!

  9. buna seara as dori sa ma angajez la politia comunitara am 20 de ani am scoala 12 clase sunt absolvent iar ultimul de munk este pe interventi va rog frumos daca mai sunt locuri si e ceva sa ma contactati la nr acesta 0769736292.VA MULTUMESC PT INTELEGERE!

  10. Am permis categoriile B, C, E, liceu cu profil mate-info, facultate finante banci ; as dori si eu angajare la pol. comunitara dar nu cred ca vor iesi locuri anul acesta si chiar daca vor iesi vor fi pile mari mai ales ca foarte multa lume este somera.

  11. buna ziua,am 22 de ani,am absolvit Facultatea de Marketing,dar cu toate astea doresc un loc de munca in folosul comunitatii,nu stiu daca sunt posturi libere pt agent comunitar sect 4,dar as dori mai multe detalii pt o angajare in oricare alt sector,va multumesc.ALEX-(0727937879)

  12. As dori sa lucrez in politia comunitara ca guard,sunt ultimul an la liceu.Am lucrat in domeniu.NR.0733128124.

  13. AM 22 DE ANI, AM TERMINAT FACULTATEA DE CHIMIE, SECTIA CHIMIA MEDIULUI LICENTIATA SI IN PREZENT SUNT AGENT DE PAZA LA O FIRMA.AM AUZIT CA FACETI ANGAJARI SI AS DORI SI EU UN POST SI DACA SE POATE PUTINE DETALII. VA MULTUMESC MULT DE TOT!

  14. Buna ziua, am 21 ani sunt anul 2 la facultetea geografia turismului, am carnet conducere categoria B aprximativ 3 ani. As dori tare mult sa ma angajez ca si agent la politia comunitara mai ales ca si tatal meu e politst si as dori sa-i calc pe urme🙂 .
    Va multumec frumos

  15. BUNA ZIUA,MA NUMESC BERCA DAN AM 30 ANI ;NU POSED PERMIS DE CONDUCERE ACUM AM RAMAS FARA JOB .SANT INTERESAT SA LUCREZ IN CADRUL POLITIEI COMUNITARE,VA MULTUMESC MULT.

  16. Buna ziua am22 ani,posed permis auto sunt nul 2 la relatii internationale si studii europene.Doresc sa ma angajez in cadrul politiei comunitare. 0769593758 .Va multumesc

  17. Buna ziua ma numesc DRAGAN GEORGE ALEXANDRU am 20 de ani posed permis de conducere de 2 ani am liceu terminat si ma incadrez normelor dumneavoastra de munca nr meu de tel 0768301589. Multumesc!

  18. Buna ziua ma numesc Dobra Marius ,am 20 de ani,am absolvit liceul,sunt student la facultatea de .St Soc. si Admin. detin permis de conducere de 2 ani si jumatate.
    Doresc sa ma angajez in cadrul Politiei Comunitare sector 4 Bucuresti deoarece sunt apt si ma incadrez normelor si cerintelor dumneavoastra.
    Va multumesc.(nr tel:0767038003)

Leave a Reply

