Muzeul Satului

Imi place sa vizitez Muzeul Satului mai ales atunci cand ploua sau este foarte frig afara. In astfel de momente vizitatorii sunt putini sau chiar lipsesc si am timp sa ma bucur in liniste de exponate nederanjat de blituri sau comentariile altora. O astfel de zi a fost sambata trecuta. Mi-am luat jumatatea semnificativa si ne-am plimbat ca doi copii prin ploaie (cu umbrele ce e drept). Am organizat propiul nostru foto-safari si am avut tot muzeul ca spatiu de “vanatoare”.

Taxa de intare este de 6 RON (3 RON pentru elevi si studenti), muzeul este deschis de miercuri pana duminica d ela 9 la 17. La intrare puteti gasi magazinul de suveniruri, si el o expozitie in sine.

Bonus special a fost expozitia de mestesuguri traditionale indiene pe care daca va grabiti o mai puteti gasi deschisa pana pe 28 noiembrie intre orele 9 si 17.

P.S. daca vreti sa faceti fotografii ar fi o idee buna sa luat cu voi si aparatul foto, noi nu am avut decat telefoanele la noi si rezultatul nu a fost grozav:

Leave a Reply

