Branding de cartier

Ce fac firmele de cartier ca sa supravietuiasca in vreme de criza?

1. Dau afacerii un nume sonor, usor de retinut de locuitorii din zona:

dupa-colt

2. Isi promoveaza serviciile (intr-un mod mai mult sau mai putin realist):

promovare

3. Au promotii, oferte speciale sau tombole:

promotie-1

premi

4. Isi diversifica serviciile:

diversificare

5. Incearca cel putin sa mentina standardul de calitate care a atras clientii deja existenti:

bun

3 Responses

  1. magazinul acela cu premii.. asa a fost inca de la inceput..;)

    • parca am intrat si eu odata in el (singurul magazin din cartier care vinde chimen duminica seara la 20🙂 ) si nu am remarcat partea cu premiile, oricum ideea mi s-a parut originala😛

  2. Foarte tare articolul asta😀
    Mai vreau sa vad ceva in genul :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: