S-a deschis Dristor Kebab la Budapesta

Shaorma

Iubitori de shaorma pe timp de noapte din cartier vor fi fericiti. Acum au o alternativa la rotiseria “Dines” de la Sincai. La Budepesta, peste drum de fostul restaurant si actualul magazin Domo, s-a deschis a doua rotiserie “Dristor Kebab” din Bucuresti. Au program non-stop si ofera chiar si livrari la domiciliu. Mai multe amanunte puteti gasi la ei pe site.

Eu personal voi continua sa fiu client fidel celor de la Maverik de cate ori am ocazia.

Pofta buna!

6 Responses

  1. Am mancat ieri o shaorma de la Dristor Kebab si am facut o enterocolita acuta. Am chemat salvarea, groaznic m-am simtit o noapte intreaga, o sa fac reclamatie la OPC. Va sfatuiesc pe fiecare sa va gatiti singuri acasa asa ceva ,macar stiti ce puneti in ea. Pt mine era a doua oara cand mancasem o shaorma in viata mea. Si nici bon nu am avut ca veneam si cu OPC -eul direct la ei!!!

    • De la sediul din Dristor sau de la cel de la Budapesta? Eu am mancat luna asta de 2 ori de la Budapesta si mi-a placut, nu am avut probleme dupa si baietii de acolo mi s-au parut destul de curati. Imi pare rau ca ai avut probleme, sper sa te faci bine repede.

    • poate ai avut intoxicatie de la mancare sau esti alergic la cv ..ca altfel nu aveai cum

  2. Bey… decat sa manacati prostii dati banii la copii!! :)) shaorma de la dristor este excelenta nu m`am plans niciodata de ea..!!

  3. cea mai buna shaorma am mancat de la dristor ..altele nu mi-au placut asa cum imi place asta de la dristor …

  4. buna ziua! am auzit ca se fac angajari pentru noul loc pe care il veti deschide in mall vitan.se poate o programare pentru interviu? multumesc.o zi buna.

Leave a Reply

